Isnin, 6 Jun 2011

Min dan Mat : Pameran.

Henpon berbunyi. Mat capai henpon di celah kangkang. Jangan salah sangka, Mat sedang memandu sebenarnya.

Min...

Tekan butang angkat.

Min : kat mana dah?
Mat : waalaikumsalam, 3 minit 19 saat dari sekarang saya siap depan kamu.
Min : khabar baik. Ok, faster la. Panas ni, kata Braiyen Oo Koner.
Mat : untuk pengetahuan pihak tuan, saya sedang memandu kenderaan. Braiyen Oo Koner tu jalan tempat dia tak banyak lubang dengan bump.

Tut....

***

Satria panduan Mat berhenti betul depan Min. Min bertentang tepat dengan pintu bahagian penumpang.

Min naik kenderaan.

Mat : Kemana kak?
Min : hiss...
Mat : Wangi.
Min senyum.
Mat : Comel.
Min senyum.
Mat : Lawa rambut baru set.
Min senyum.
Mat : Beso tetek.
Min : his...
Mat : eh, fafau la...
Min : his...
Mat : haha. Ok, kalau kamu ada di sebelah Lina Nurihani itu, mestilah saya kata Lina Nurihani lagi cantik, itu bukti saya jujur. Tapi awak memang cantik.
Min senyum.
Mat : Saya yang terseksa...
Min senyum, lain macam sikit, ada tambah jeling manis.
Mat : Apa jeling? Dosa isteri yang dedah aurat suami yang tanggung. Jadi, saya yang kena seksa.
Min : ...
Min buat bibir muncung. Tangan silang bawah buah dada.

Mat jeling sipi-sipi saja. Tengah pandu kerata.

10 komen:

MissNadh berkata... [Reply]

macam comel je mereka..kihkih..

bact. berkata... [Reply]

min neh watak dia laki ke perempuan..

bujal X berkata... [Reply]

*sedang ramas manboobs sendiri.

Mat berkata... [Reply]

missnadh,
yup. Comel kan.. Hihi..

Bact,
pompuan le.. Lu ingat ape.? Haha

Mat berkata... [Reply]

bujal,
ah.. Haha.. Horny apa?

Bella Bell berkata... [Reply]

hahahhaa... kelakar la lu ni mat... kim salam kat min... best la dapat awek cun :)

Mat berkata... [Reply]

bella,
hahaha. Kelakar bleh masuk rajalawak la.. :)

nuyuEna berkata... [Reply]

kihkih...suke lak bace entry ni..bace skali ag lah..:P

Mat berkata... [Reply]

nuyuena,
bacalah. :)

dill berkata... [Reply]

awek cun. best ah :)

dill.