Isnin, 6 Jun 2011

Kempen

Tengah tengok gambar dalam camera album henfon tadi.

Ada satu gambar agak mencuri perhatian gua, selain gambar-gambar makwe gua. Gambar papan tanda.

Seingat gua, gambar papan tanda ni gua tangkap masa pergi mandi sungai hutan lipur mana entah tak ingat dah.

'Sayangi sungai kita' kata papantanda itu. Design latar belakang pemandangan sungai.

Gua rasa macam terpikir sesuatu, buat kempen papantanda juga.
'SAYANGI GADIS KITA', design ikut la, biasanya kalau design tender kerajaan memang tak lawa. Gambar yang penting. Gambar Lisa Surihani! Wajib!

6 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

kenapa kena gambar Lisa?? letak la gambar gua... hahahhahah!!!~

MissNadh berkata... [Reply]

"selain gambar-gambar makwe gua"

nasib baik tak "selain gambar makwe-makwe gua"

hohoho

Mat berkata... [Reply]

bella,
hahaha.. :)

misnadh,
memula dah tersasul dah masa menaip tu, mujur perasan.. Hehe

bujal X berkata... [Reply]

aku vote gambar siti saleha.

Anyyss Shuhaimi berkata... [Reply]

kalau wat papan tanda yang lu cadangkan tu, wa pasti banyak orang banned lu..tak termasuk wa..:p

dill berkata... [Reply]

betul2. mmg kene wat bilboard. sayangi anak gadis kita. usah usik2 diorang wei

dill.