Isnin, 27 Jun 2011

Komunis



Gua baru habis baca buku Memoir Rashid Maiden.

Power tak power la kutu ni, dia boleh jalan kaki dari gopeng sampai cameron highlands jalan kaki saja. Gua ingat rambo pun goyang juga kalau nak buat benda macam ni.

Hari keluar surat khabar, ada kutu kena tangkap pasal bawa baju gambar Rashid Maiden. Peh! Betul punya rebel. Gambar dia dekat baju pun polis dah takut, belum dia sendiri betul-betul ada depan mata.

Gua ingat setakat lambang-lambang illuminati tu sayur-sayur saja Rashid Maiden boleh tapau. Kah kah kah.

4 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

rajin aok baca buku ea.. bagos2... keh rajin baca blog je.. hehehhe!!~


^^

bujal X berkata... [Reply]

esok semua t shirt adalah tidak dibenarkan ada gambar muka orang~

AlexiaAqram berkata... [Reply]

VAT69 jalan kaki dari sempadan thailand sampai batang padang sebab nak buru rashid maidin.

takde herannya.

Mat berkata... [Reply]

heh. aku tak heran. ko yang tak nampak aku highlight ape benda dekat tulisan ni.