Ahad, 19 Jun 2011

ke annexe petang tadi.

Saya beli Rokes, Anarki di Kuala Lumpur, Memoir Rashid Maidin.

Untuk Anarki di Kuala Lumpur, saya tekankan di sini, saya beli yang hardcover. 30hengget wo. Lari bajet saya.

Saya sangat kecewa kerana Ada kaki di Kuala Lumpur habis hari sabtu lagi. Lagi, buku PETAK pun tak dan beli, bajet dah lari ke kulit keras.

Saya tengok buku macam lauk pasar ramadhan. Power. Tapi keadaan wang tidak menyebelahi saya.

Sekian.

8 komen:

bact. berkata... [Reply]

habis baca pinjam bro.
hahah

Mat berkata... [Reply]

bact.
Wei. Tak aci. Gua pun makan nasi beras tu kira dulu sebelum tanak sampai hujung bulan ni.

Intan Alias berkata... [Reply]

ok, ak nak sewa . pls2. seyes ak nak sewa buku tu pakej skali ak balut lawa2. tq

Mat berkata... [Reply]

Intan,
eh. Seyes plak. Hehe... Xpe2. Xpyh blut. Hilang jatidiri buku tu nanti.

Intan Alias berkata... [Reply]

seyes ni ak nak sewa kat ko..

Mat berkata... [Reply]

intan,
buku yang mana satu?

Intan Alias berkata... [Reply]

anarki di kuala lumpur. bole ke? huhu.

Intan Alias berkata... [Reply]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.