Selasa, 17 Mei 2011

Nyawa

Gua pada masa remaja dulu, sekarang pun remaja, bawa motor memang laju. Tapi gua tak gila nak pecut 180km/j tengah-tengah jalam jem.

Gua pakai 125, laju betul kalau gua pecut sorang-sorang la. Kalau ramai-ramai ada lagi laju dari gua.

Sekarang gua nak steady-steady. Gua pakai satria 1.3 saja. Bawak makwe pergi mandi Lentang pun steady, panas pasang ekon.

Bila gua tengok balik budak-budak ni pecut motor, hati gua panas. Tak sayang nyawa betul budak-budak ni. Buat la tengah pecut tu brek jem ke. Blok jem panas ke. Tayar pancit ke.

Tapi bila gua pikir balik masa gua pakai motor dulu, angin pecut tu memang syok. Mana nak pikir mende lain dah. Kih kih kih....

6 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

best pecut laju2..hehe!!~

Mat berkata... [Reply]

bella, tau tak pe. Uish, tak tido lagi sedang-sedang begini...

muhamad hanif berkata... [Reply]

weewiitt..orang ada kereta lah ! satria pulak tu..

Mat berkata... [Reply]

anip, keh keh keh... Kereta-kereta juga.. Tuan kereta makan tak cukup tak kira..

Abang Zam berkata... [Reply]

bagus lu bro sekarang

Mat berkata... [Reply]

brader, keh keh keh. Tak bro mana pun bang...