Rabu, 25 Mei 2011

Gelap

Aku, manusia yang pernah hidup dalam gelap.

Gelap yang manusia sifatkan dingin, dosa, erotik, syaitan, sunyi... Kadang-kadang indah.

Aku sifatkan gelap itu nikmat dan kotor. Ada manusia yang takut dengan gelap.

***

Nadia.

Gadis erotik yang meliuk lentok dalam gelap berhias lampu kelip-kelip merah, biru, hijau.

Tubuh erotiknya meneman tubuh jantan syaitan dengan nafsu di dalam dompet.

Nafsu di dalam dompet.

Nadia.

Aku. Masih terbayang tubuhnya di pembaringan. Dengan pakaian minimal yang mengundang nafsu dan syaitan bersatu dalam tubuh.

Nadia. Wajahnya, meminta kenikmatan. Bukan jalang perempuan-perempuan jalanan mencari rezeki bermodalkan tubuh dan pelir-pelir gila nafsu. Dia cuma mahu kenikmatan.

Nadia.

Aku rindu gadis-gadis kamu.

Meliuk lentok di lantai dansa. Di tubuh jantan syaitan dengan nafsu di dalam dompet.

Dan kau pilih aku, jantan seorang di meja sudut gelap dengan sebotol beer dan sekotak rokok.

Dalam gelap. Hitam. Kelabu.

7 komen:

Abang Zam berkata... [Reply]

pndai kau eh
nadia tu hot sangat ke

bact. berkata... [Reply]

apa status nadia neh ha??

Unknown berkata... [Reply]

brader, yup...

Bact, gadis pelayan di kelab malam.

MissNadh berkata... [Reply]

hoh?nadia..dunia nadia lagi gelap..

Unknown berkata... [Reply]

missnadh, yup.. Hehe..

Anyyss Shuhaimi berkata... [Reply]

gelap2..huhu

Unknown berkata... [Reply]

anis, :)