Jumaat, 8 April 2011

Perkataan nak tipu mak cik felda

bongok betol.

Memang la arwah sabardin tu konsisten mati jatuh bangunan. Semua orang tahu arwah mati jatuh bangunan.

Yang orang nak tahu kenapa dia jatuh bangunan? Kena tolakkah? Jatuh sendiri ketika main nyuruk2.? Bunuh diri? Kalau kena tolah sebab apa dia kena tolak? Kalau kena tolak, kenapa dia kena tolak? Itu yang rakyat nak tahu.

Atau, bangunan sprm berhantu? Kih kih kih. Dah dua orang mati jatuh bangunan dekat situ.

Jaga-jaga.

Satu lagi perkataan nak tipu makcik felda.

Konsisten.

Konsisten sama maknanya dengan punca. Betullah, punca matinya arwah adalah jatuh bangunan.

4 komen:

Abang Zam berkata... [Reply]

konsisten tu sama laras atau pun sesuatu yang tak berubah masa geraknya..macam pemboleh ubar yang di malarkan..

haha

MissNadh berkata... [Reply]

adei..ape pusing2 nih..pening~

Bella Bell berkata... [Reply]

errr...apakah??hehe~

Mat berkata... [Reply]

abang zam - lagi pening mak cik felda dengo. Kih kih kih

missnadh - dah macam mak cik felda jgk ke?

Bella - sampai ke tak ni? Ke pening jgk?