Selasa, 12 April 2011

kapitalisme industri keilmuan

adik wa budak lepas spm tahun lepas. Dekat rumah bersepah-sepah sampai surat kolej. Tajuk semua surat tawaran.

Celaka!

Mana ada surat tawaran kolej. Bila masa lu isi borang kolej? Bila?

Nak tau macam mana kolej swasta boleh dapat alamat budak-budak baru lepas spm? Dengan nombor telefon skali?

Wa pernah jual buku majalah sekolah latest dekat satu kolej swasta, diorang ambik rm20 sebijik. Wa jual 5 bijik, dapat serat.

Duit serat tu wa buat menyambo batu.

Dah.. Dah.. Jangan percaya surat tawaran kolej tu semua. Tu semua iklan kapitalis nak jual ilmu.

yang kaya sapa? Makan duit ptptn sape? CEO kolej yang pakai merc sport tu la, yang pakai bmw tu.. Kih kih kih

5 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

adik lu dpt brape A?

Mat berkata... [Reply]

paras hidung. kih kih kih

bujal X berkata... [Reply]

konon2 nama kolej.sekali aku gi check bangunan kedai 2 tingkat je~~ptuih~~terus aku masuk harvard~~ptuih~~aku bohong~~

haha~~

Tengku Afif berkata... [Reply]

haha. Biasa.

-kolej tepi bengkel motor.
-kolej ajar pakai coli cara lindsay lohan

Azroy Kassim berkata... [Reply]

apsal gua tak dpt langsung dulu? damn!!