Isnin, 11 April 2011

Kehidupan yang...

Entah la. Orang bosan kalau cakap pasal kehidupan.

lantak ko la, hidup ko. Wa peduli apa.


Sebenarnya wa dah lupa, sejak umur berapa wa dah tak ada cita-cita.

***

"mat, apa cita-cita kamu," tanya guru kelas wa suatu hari.

Wa jawab dengan angkat bahu.

Tak tahu apa benda ada dalam otak wa masa tu. Sampai sekarang pun.

***

hidup tanpa cita-cita, baik tak payah hidup - senior asrama wa


jenis tak berjenis lu ni - membe wa


***

faker apa!

3 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

xpe...biar xde cita2 janji kita berjaya..

drpd cita2 tinggi tapi angan2 kosong je :)

Mat berkata... [Reply]

sebab tu ada falsafah "gua dah jadi orang yang macam gua nak"

kan. :)

Siti Nur Aminah berkata... [Reply]

masa aku skolah aku xpnh setkan hidup aku nak jadi ape in future...pakar motivasi kate org xset cite2 xkemana..ni aku dah amek kos medic..jadah ape??

tapi aku rasa aku xjd diri aku skrg..aku byk ikutkan kehendak org...