Selasa, 19 April 2011

Belia harapan negara 2


Kadang-kadang wa rest day hari selasa.
Hari selasa ini hari yang tak menarik mana pun nak melepak di stall burger, makwe pakai baju kurung asrama tak ramai. Makwe jengka tak ramai. Makwe kerani tak cuti.

Untuk mengelakkan maksiat mata di hari biasa, wa tak pergi melepak di stall burger, nanti masyarakat akan mengata yang bukan-bukan. Mengisap gam contohnya.

Jadi, wa buat aktiviti berfaedah sikit. Wa balik kampung. Lepak di perhentian bas, makan kuaci sama coki-coki sambil tengok kereta lalu-lalang.

Sekali kereta ala-ala kat atas ni lalu, peh. Berterabur wa angkat tangan sambil buat sign 'rock'.

Diorang balas dengan tembak ke udara.

6 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

makwe jengka tak ramai??

lu orang jengka ke??

Mat berkata... [Reply]

tak, orang temerloh. kih kih kih

makwe jengka turun temerloh sabtu ahad je.

nuyuEna berkata... [Reply]

bro..kirim salam skandal lame aku...org temerloh...:P

Mat berkata... [Reply]

nuyu - baeklah. kih kih kih. tanak skendel baru orang temerloh jugak ke?

Bella Bell berkata... [Reply]

wow...orang temerloh ke??ish..nak tanya lagi ni..tp segan..tp nk tanya jugak!haha~~

temerloh kat area mana?

Mat berkata... [Reply]

orang lanchang. dok temeloh.