Selasa, 19 April 2011

Makwe vs Motor

Mana lagi best?

MakweMotor
makan mekdi, kfcpetrol, 2t
kasut, tudungkaver set tukar paling kuat setahun sekali, tayar pun
mandi tak leh sekalisukahati la, nak mandi sama kat beranda rumah pun boleh
tak boleh gosok-gosok suka hatinak gosok, nak wax, nak masaj celah mana pun suka hati
tak boleh berduaan di tempat sunyinak bawak dalam bilik tidur pun tarak hal
banyak cengkadak, merajukhabis kuat meragam sikit, hantar pomen setel.
nak mesej, nak calltak payah, bercakap dengan dia pun dia tak jawab
nak topupminyak kasi ron97, minyak itam petronas RM20
rantai, gelang, subangrantai mas murah je, sport rim? tarak hal.

ha... apa macam. Mana lagi leceh nak jaga? kih kih kih

8 komen:

Shahirah Zainol berkata... [Reply]

hahahaha!

Mat berkata... [Reply]

shahirah - ah, gelak.. gelak..

Khuzrin Kamarudin berkata... [Reply]

dua dua best,.. hahhaa...

Mat berkata... [Reply]

Khuzrin - kih kih kih! cilakak lu

diana berkata... [Reply]

kalau gitu kawen je dengan motor..'
jangan kawen dengan pompuan..
ekzos kan ada...
cer cuba!!

Bella Bell berkata... [Reply]

terbaik!!!!setuju..

nsb baik gua bukan pompuan mcm tu..hahahahhaha!!~



^__^v

Ismet Ulam Raja berkata... [Reply]

Diana - I tulis awek kan, belum tentu jadi kawin.

Bella - wau! gadis ini setuju.

AkuMuzikFilem berkata... [Reply]

>kalau gitu kawen je dengan motor..'
jangan kawen dengan pompuan..
ekzos kan ada...
cer cuba!!<

aduh, sarkastik molek hok ni. kahkah.

takpe, orang perempuan ni, jaga2 pun, barang hidup, tak macam motor. hehe