Sabtu, 9 April 2011

makan dalam

wa minat juga ayat jenis makan dalam ni.

Wa ingat satu ayat membe wa baek punya.

Makwe-makwe sila take note.

'udara dulu bersih, tak macam skang, ulat pun tak berapa sangat. Orang tua-tua dulu balut buah nangka dari kecik tak nak bagi ulat makan, dah beso, guni balut nangka tak muat, padat sampai ikut bentuk, dah koyak guni baru ngam boleh ambik, makan..'

dapat tak? Sukahati lu. Kih kih kih

6 komen:

MissNadh berkata... [Reply]

ui..makan dalam tuh..haha

Bella Bell berkata... [Reply]

oo..mesti lu nk cakap psl gurlz yang suka pakai baju ketat ni..haha

ayat lu mmg makan dalam..nsb baik gua dah insaf dr pakai guni balut nangka tak muat, padat sampai ikut bentuk..miahahhahah~

Mat berkata... [Reply]

misnadh - dapat lagi dalam lagi syok.

Bella - itu satu hal. Dapat lagi dalam lagi syok.

nuyuEna berkata... [Reply]

hah?aku bdak innocent..x bape paham..haha

Mat berkata... [Reply]

kih kih kih.. Bagus2

AkuMuzikFilem berkata... [Reply]

perempuan kan. tak sedar, yang berbalut p&c itu lebih mahal harganya