Sabtu, 29 Oktober 2011

Makwe lawa.

Lawa betul makwe yang gua usha tadi.

Ayu.

Muka bersih.

Tudung.

Body nampak tiptop walaupun pakai baju seluar tak ketat.

Memang tiptop. Bukan gua sorang pandang, gua bujang, pakcik-pakcik pun pandang.

Gua angkat henfon dalam poket.

Gua sms makwe.

'bby rndu la'

cilake, dah kena macam Najib ke gua ni?

10 komen:

Bella Bell berkata... [Reply]

kim salam kat awek tu.. haha~

Mat berkata... [Reply]

@Bella Bell

ah sudah, u ke tadi?

Abang Zam berkata... [Reply]

kahkah
part Najib sangat lol!

poyotito's berkata... [Reply]

macam cilake..

woi cemana dah nak mention nama orang kat komen? ajor gua..

bact. berkata... [Reply]

ajar gua sekali

kahkahkah

Lea Isnawi berkata... [Reply]

kenapa mesti najib

Mat berkata... [Reply]

@Abang Zam

kalau gua letak nama Samad ke Jamil mesti cerita tak sampai punya.

Mat berkata... [Reply]

@poyotito's

lu terai tengok dekat sini.
http://momoelovepet.blogspot.com/2011/01/tutorial-letak-butang-reply-komen.html

gua dah tak ada nama lain yang lagi sedap la. Tu yang petik nama dia juga.

Mat berkata... [Reply]

@bact.

lu perangai macam puaka juga kan. Lu dah ada tak payah la.

Mat berkata... [Reply]

@Lea Isnawi

dah gua tak ada perumpamaan yang lagi tepat dan jitu untuk menggambar situasi tu. Letak Najib je semua orang boleh dapat gua punya cerita.