Isnin, 18 Julai 2011

kalau gua ada di tempat najib.

Gua biar saja bersih nak berhimpun berapa juta orang. Suply air mineral lagi sebotol sorang. Air minerel 1malaysia.

Biar saja sultan ambil memorandum. Lantak pi.

Sultan pun dah tau permintaan diorang sebelum diaorang bagitau la. Apa gua kisah? Ye dak?

Lepas tu gua nasihat la sikit sama sultan tu, jangan ikut sangat diorang ni. Bagi betis nak peha. Bagi badan nak kepala.

Kemudian gua buat kenyataan dekat tv3, tvselangor, youtube, page fesbuk, blog abg nara, blog abang ben, blog cik epal, blog keretamayat, blog tukotiub, status fesbuk dan kertas fotostat. Gua keluar kenyataan kata, apajadah entah geng bersih ni. Nak antor minta-minta menda macam tu pun ajak berjuta rakyat turun. Menyusahkan rakyat.

Tu mana yang laki bini tengah sarat selamba tinggal.

Mana yang anak sekolah tak berambik. Mana yang tak tutup reban ayam habis ayam kena makan sawa. Belum lembu tak kandang kdna rembat lagi.

Menda kecik macam tu pun nak susahkan orang ramai.

Kemudian orang ramai yang terasa dipergunakan mungkin akan terasa.

Sokongan kepada orang bersih mungkim akan bdrkurang sedikit.

Banyak lagi. Esok pula gua sambung. Semoga gua boleh jadh penasihat najib.

1 komen:

bact. berkata... [Reply]

kahkahkah
mat mat

najib tu najis